USLOVI KORIŠTENJA

INTERNET PRODAVNICA JARILO

Opšti uslovi poslovanja Jarilo prodavnice utvrđeni su uslovima kupovine i prodaje proizvoda, koje realizuje Wings Media (u daljem tekstu: „Prodavac”). Opšti uslovi poslovanja Internet prodavnice detaljnije su utvrđeni po oblastima kojima možete pristupiti klikom na željenu oblast, a sve u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i međunarodnim kodeksom elektronskog poslovanja. Opšti uslovi poslovanja definišu djelatnost Internet prodavnice, korisnike prava i poslovni odnos između prodavca i potrašača.

Internet prodavnica je informacioni sistem namijenjen predstavljanju i prodaji proizvoda potrošačima. Njime upravlja “Wings Media” društvo sa ograničenom odgovornošću za proizvodnju, trgovinu i usluge, Brčko distrikt BiH. Korisnik je osoba koja koristi navedeni sistem, odnosno potrošač u Internet prodavnici.

Jarilo online store Vam omogućava korištenje usluga i sadržaja svoje stranice koja je podložna niže navedenim Uslovima korišćenja. Uslovi korišćenja se primjenjuju na sve sadržaje i usluge stranice info@jarilo.ba. Korištenjem bilo kojeg dijela stranice, smatra se da su korisnici upoznati sa ovim uslovima, kao i da prihvataju korištenje sadržaja ove stranice isključivo za ličnu upotrebu i na vlastitu odgovornost.

Jarilo online store može revidirati ove Uslove bilo kada, ažuriranjem ovog dokumenta. Povremeno posjećujte ovu stranicu da biste pregledali Uslove koji trenutno važe, zato što su oni za Vas obvezujući.

REGISTRACIJA

Registracijom na ovom sajtu, automatski prihvatate njegove propozicije. Proces registracije je izuzetno jednostavan i od Vas zahtijeva samo osnovne podatke.

Formular koji popunjavate prilikom registracije, potrebno je da popunite samo jednom, a svaki naredni put dovoljno je da se samo ulogujete na Vaš nalog. Kao registrovani član imate mogućnost da u svako doba tražite da se iščlanite, čime će i Vaši podaci biti izbrisani iz naše baze podataka.

PROCES PORUČIVANJA

Sve informacije o procesu kupovine, možete pogledati na linku u nastavku KAKO KUPITI.

NAČINI ISPORUKE

Prodavac se obavezuje da kupljenu robu isporuči Potrošaču na sljedeći način:

-          slanjem robe putem kurirske službe, pri čemu troškove isporuke snosi potrošač.
O vremenu dostave Kupac će biti obaviješten telefonom od strane kurirske službe.

Rok isporuke teče od prvog narednog radnog dana nakon izvršenja porudžbine. Za robu kupljenu putem Internet prodavnice, rok isporuke je 2-3 radna dana od dana prijema porudžbine od strane potrošača ukoliko robu imamo na stanju, a ukoliko robu nemamo na stanju obavijestićemo potrošača i tada je rok isporuke do 60 radnih dana.

Molimo Vas za razumijevanje za moguća kašnjenja u isporuci u periodima akcija i sezonskih sniženja, obzirom da isporuka zavisi od eksternih službi.

Isporuke se ne vrše vikendom i državnim praznicima.

Kako bismo osigurali dostupnost artikala i njihovu ispravnost, sa svakom prodavnicom se vrši dodatna provjera dostupnosti i ispravnosti stanja artikla.

Ako su svi artikli dostupni, idu na isporuku.

Nakon provjere dostupnosti, ukoliko određenog artikla nema, dobićete e-mail o dostupnosti.

Isporuka se vrši isključivo na teritoriji BiH.

 

NAČIN PLAĆANJA

Kupac može izvršiti uplatu na jedan od sljedećih načina:

1.      Plaćanje gotovinom pri isporuci (pouzećem)
Uplata se vrši u trenutku kada kurir dostavi pošiljku.

2.      Plaćanje karticom (online plaćanje putem Multipay/NLB sistema)
Sigurna kartična naplata, a podaci sa kartice se ne pohranjuju kod nas.

3.      Žiralno plaćanje (uplata na račun)
Kupac može izvršiti uplatu putem banke/e-bankarstva prema dostavljenim instrukcijama.

 

CIJENE U INTERNET PRODAVNICI JARILO

Sve cijene su iskazane u KM sa uključenim PDV-om. Prodavac zadržava pravo izmjene cijena bez prethodnog obavještavanja kupaca, ako nije drugačije navedeno (u slučaju akcija i specijalnih popusta). Cijene važe u trenutku kreiranja porudžbine i imaju dejstvo i validnost i za naredni period. Navedene cijene važe samo za kupovinu u Internet prodavnici i mogu da se razlikuju od cijena u maloprodajnim objektima Prodavca.

ODUSTANAK OD KUPOVINE

Potrošač ima pravo da odustane od narudžbe u roku od 24h i pritom je dužan pismeno da nas obavijesti putem e-mail-a.

PRIMJEDBE I REKLAMACIJE

Žalbe, reklamacije i primjedbe (na artikle koji su predmet online kupovine) potrošači mogu izjaviti:

- slanjem na elektronsku adresu reklamacije@jarilo.ba;
- na broj telefona +387 66 036 072 u periodu od 08:00 -18h svakog radnog dana;
- redovnom poštom na adresu – Jarilo „Wings Media“ d.o.o, Semberska bb, Brčko.

Prodavac će u roku od jednog radnog dana potvrditi da je reklamacija primljena. U roku od 8 dana od dana prijema reklamacije prodavac će pisanim ili elektronskim putem obavijestiti potrošača o odluci (prihvaćena ili odbijena primjedba potrošača u vezi sa saobraznošću artikla) u vezi sa reklamiranim artiklom, kao i o eventualnom načinu rješavanja reklamacije u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (povraćaj novca, odgovarajuće umanjenje cijene, zamjena ili popravka artikla). Reklamacija će biti riješena u roku od 15 dana od dana prijema reklamacije.

Artikli za koje je naznačeno da se ne mogu mijenjati ili vraćati, definisani su ovim pravilnikom koji prihvatate prilikom izvršenja narudžbe.

 

KORIŠTENJE PODATAKA U PROMOTIVNE SVRHE

Izvršenjem narudžbe na našoj web stranici, korisnik daje saglasnost da se broj telefona i e-mail adresa mogu koristiti u promotivne svrhe od strane Wings Media i svih njenih brendova koje zastupa. Promotivna komunikacija može se vršiti putem:

-Viber poruka;

-WhatsApp poruka;

-SMS poruka;

-E-mail kampanja.

U svakom trenutku korisnik ima pravo da zatraži prestanak slanja promotivnih promotivnih poruka, slanjem jednostavnog zahtjeva putem bilo kojeg kanala komunikacije ili kontakt forme na stranici.

PRIMJEDBE I REKLAMACIJE NA RAD INTERNET PRODAVNICE reklamacije@jarilo.ba

Žalbe, reklamacije i primjedbe na rad internet stranice potrošači mogu izjaviti slanjem na elektronsku adresu reklamacije@jarilo.ba.
Prodavac će učiniti sve što je u njegovoj moći radi rješenja sporne situacije, a sve u cilju otklanjanja predmetnih nedostataka.